waarde van oude superman en spiderman strips?

  • Jennifer

    Hoi,

    Kan iemand mij vertellen of nederlandstalige spiderman en superman strips nog iets waard zijn tegenwoordig.

    Volgens mij spaarde we de series ruim 20 jaar geleden, toen ze pas in nederland uitkwamen.

    Ik heb echt een hele grote verzameling!

    Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen.

    Bedankt!

    M.Vr.Gr.

    Jennifer:)

  • Windmill Comics

    Hallo Jennifer,

    In mijn comicshop verkoop ik de Spiderman en Superman comics die uitgegeven zijn door Juniorpress voor € 2,00 per stuk (en momenteel vanwege een actie in de winkel zelfs voor de helft van die prijs) Ook de Superman Classics die vanaf 1970 uitgegeven zijn verkoop ik voor die zelfde prijs. Spiderman, of liever gezegt Spinneman Classics en Hip Comics staan bij bij te koop tussen de 4 en 8 euro per stuk.

    De eerste Nederlandstalige Superman comic verscheen overigens al in 1965 (Spinneman in Hip Comics in 1966) Dat is voor beide striphelden dus aanzienlijk langer dan de 20 jaar die jij noemt.

    Maar om een lang verhaal kort te maken. Superman en Spider-Man comics zijn dus niet zo gek veel waard. Kijk ook eens op Catawiki.nl.

    Groet,

    Johan

    Windmill Comics.

  • Derwin

    Ik heb een exemplaar van spinneman tart niet met het lot het debuut van Gwen Stacy en Harry osbourne de Engelse versie is veel waard maar ik vroeg me af hoeveel de Nederlandse eigenlijk waard is