Comanche

  • Bart Hofman

    Ik heb de orginele pagina's van het verhaal De hemel is rood boven Laramie,dat zijn er meer dan in de Lombard uitgave ik geloof 6 meer.

    De uitgever heeft dus het orginele verhaal ingekort en daarmee verkloot!!

    Nu wil ik dit orginele verhaal opnieuw en dan maar illegaal uitgeven voor de liefhebbers,is er iemand die weet hoe dit moet of je hoe dit moet aanpakken.

    Mijn bedoeling is om dan die twee verhalen dus de wolven van wyoming en dus het komplete verhaal van de hemel is rood.. in een boek te doen met een harde kaft ofzo.

    En zijn er ook liefhebbers hiervoor.

    Ik ben beniewd naar de reacties.

    Groet Bart Hofman

  • Noël Slangen

    Er zullen wel geïnteresseerde kopers zijn, maar een illegale uitgave is en blijft illegaal. Je steelt in feite de auteursrechten van de auteur. Bovendien loop je het risico dat de oplage in beslag genomen wordt.

    Er verschenen in het verleden al eerder uitgaven van Hermann in kleine oplagen. Ik adviseer je om gewoon met hem contact op te nemen en een uitgave te bekijken. Zoiets uitgeven, zelfs in een zeer kleine oplage, kost echter veel geld.

    Een alternatief is dat je van de ontbrekende bladzijden kleurkopieën maakt en die in zeer kleine oplage verspreid. Als je hierop geen winst maakt zal men hier wellicht geen probleem mee hebben.

    Vriendelijke groeten,

    NS

  • Simon Trips

    Er zullen zeker geïnterresseerde zijn.

    Maar er blijven zeker risico's zitten aan een illigale uitgave. Probeer eerst de rechten te krijgen om het uit te geven. Desnoods in een info boekje over Hermann. Ook daar zal zeker een markt voor zijn. En als je daar toestemming voor krijgt week ik wel een uitgever die dat wil uitgeven.

    Groet,

    SimonBart Hofman schreef: