Labyrinten

  • Bambi

    Ik ben op zoek naar het vierde en laatste deel van de serie Labyrinten, waarin waarschijnlijk de ontknoping van het verhaal uiteen wordt gezet en waarnaar ik zo verschrikkelijk benieuwd ben, MAARRRRRRR ik kan dat deel nergens vinden. Wie oh wie weet hoe ik aan dat laatste deel kan komen?

    Bambi.

  • Erik Hubrechsen

    Beste Bambi

    Dat wordt gewoon wachten. In Nederland wordt deze serie uitgegeven door TALENT (in de serie 500). Daarin is dit deel nog niet eens aangekondigd. En Talent kennende kan dat zelfs nog wel een jaar (of meer) gaan duren.

    In Frankrijk werd deze serie uitgegeven door Glenat en daar is deel 4 in augustus 1997 uitgegeven. (Titel: Les maitres d'Agartha).

    Dus: niet verder zoeken, of Frans gaan leren

  • Bambi

    Erik, bedankt voor je reactie, ik zal maar niet verder zoeken. Kèn jij toevallig de franse versie (ik ben helemáál niet nieuwsgierig, hoor)?

    Bambi.

  • Erik Hubrechsen

    Het is misschien niet te geloven, maar intussen is het vierde deel van labyrinten in het nederlands uitgekomen. In de collctie500 : deel 104. Nu nog alleen in harde kaft, maar binnen drie maanden zal ook de slappe kaft uitkomen. Zo zie je maar weer: geduld hebben met dit soort dingen. Zeker in Nederland.

    vr,gr, Erik