Marvel Comics (us) gevraagd

  • comic190511

    Goedendag,

    Binnenkort wordt mijn gezin uitgebreid met 2 buitenlandse knapen van 13 en 15 jaar.

    Graag wil ik engelstalige strips voor ze aanschaffen, ik denk aan de Marvel action-comics waar ik al een lichte voorkeur heb voor X-men, Spiderman en/of the Hulk maar andere actie-verhalen zijn ook welkom.

    Als je die ergens op zolder hebt liggen en er geen omkijken maar naar hebt zou ik het leuk vinden als ik er een aantal kan overnemen, voor een schappelijk prijsje.

  • Kemal

    Hallo,

    Ik heb een leuke, gevarieerde Engelstalige comic-verzameling van 300 comics.

    Alle comics zijn in uitstekende conditie (van VF/NM tot NM-) en zitten in ‘bags’ (plastic hoesjes).

    Daarnaast hebben de meeste comics (75-80%) ‘boards’ (plankjes).

    Het overgrote deel van de comics zijn van de volgende uitgevers: Marvel (115 comics), Image (76 comics), Valiant (50 comics), Malibu (22 comics), Continuity (10 comics).

    De overige 27 comics zijn van verscheiden uitgevers.

    Als je interesse hebt kan ik je via de mail een overzichtslijst sturen met de titels/series.

    Ik bied ze aan je voor een mooi, vriendelijk prijsje.

    Met vriendelijke groet,

    Kemal

    (06-419.70.729)

  • comic190511

    Wil je mij de overzichtslijst toesturen alsjeblieft? Misschien kan je mij, en mijn 2 kinderen, plezieren met een aantal exemplaren. Ik heb ook nog wat andere dingetjes uitstaan (Marvelforum en Ebay) maar als je X-men, Wolverine of the Hulk comics hebt ben ik misschien wel geinteresseerd. Mijn emailadres is marhks@hotmail.com. Graag tot gauw