Inkleurder(s) gezocht

  • Windmill Comics

    Voor de nieuwe Nederlandse superhelden comic TOO (The Owl Organization) zoeken wij nog één of meerdere inkleurders.

    Bij voorkeur personen voor wie het geen probleem is om af en toe naar Spijkenisse af te reizen voor het bijwonen van een redactie vergadering.

    In de toekomst, willen wij ook met meerdere tekenaars op deze serie aan de slag.

    Belangstelling? of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op of kom naar de gezelligste stripwinkel van Spijkenisse en omgeving.

    Je vind Windmill Comics aan de Oberonweg 254 te Spijkenisse.

  • sander

    hoi,

    ik vond dit oude bericht en ik vroeg me af of jullie nog steeds hulp willen in jullie team.

    Ik ben een stedenbouwkundige die als hobby heeft stripstekenen en en kleuren en ik vroeg me af of ik eens wat zou kunnen doen.

    iets van de beelden staan op schetontwerp.com.

    De stijl is wat vrolijker maar jaq dat komt dat de meeste beelden voor (steden)bouwkundige projecten zijn en de beelden dus levendig en vrolijk moeten zijn.

    groet,

    sander

  • joke en nicky

    Hallo Sander!

    Ben je nog steeds op zoek naar een strip om in te kleuren? Wij zijn namelijk op zoek naar een inkleurder voor onze fantasy strip Eskyris. We zijn nog groeiende, dus we kunnen niet betalen. Als je een voorbeeld wilt zien, neem dan contact met ons op.

    vr.gr. Joke en Nicky