Gezocht suske en wiske verzameling

  • Stef

    Dag Ronny,

    Check mijn site www.catawiki.nl/svdvelden voor een mooie verzameling.

    Over de prijzen kan gepraat worden.

    Groeten Stef

  • Benedicte Delanghe

    hallo ik kom uit brugge en ik heb heel mijn verzameling suske en wiske beeldjes te koop deze betreft 50 beeldjes en 2 hele grote beeldjes (ook die niet meer te verkrijgen zijn) de prijs is 3000euro de strips krijg je er gratis bij dat zijn er zon 200 wel zelf af te halen laat iets weten groetjes

  • Visser

    Hoi ik heb nog de brullende berg nummer 80 06 12 1971

    nog erg nettjes groeten

  • peter kooistra

    Hallo,

    Ik bied een groot deel van mijn verzameling aan op vimeo.

    Hier staan de foto's met kleine beschrijvingen etc.etc.

    Een reactie wacht ik vriendelijk af.

    Groet,

    Peter Kooistra

    Franeker

  • claesen

    hoi ronny, heb reeks zogoed als jaren 90 in verzamelband de weekbladen van suske en wiske. geinteresseerd?

  • dennis

    hallo ik heb een verzameling suske en wiske met harde kaft

    heb je er intresse in mail me dan gerust

  • C. van Vliet

    Hallo,

    Helaas moet ik door ruimtegebrek i.v.m. een verhuizing een complete verzameling Suske en Wiske in kleur en “ het hondenparadijs” van voor de kleurenuitgaven weg doen. Verder nog veel reclameboekjes, dubbelstrips en een paar a8 formats en een nog nieuw S&W monopolyspel. Graag een acceptabel bod en het is voor jou.

    Mvrgr

    C.

  • Geboers Tom

    Beste,

    ik heb een uitgebreide verzameling van Suske en Wiske, met pijn in het hart heb ik besloten ze weg te doen aangezien ze nu al een tijdje op zolder staat en het jammer zou zijn om het daar te laten “verloederen” terwijl dit alles toch wel wat waard is. Het gaat van strips tot eau de toilet, postzegels,…. de volledige reeks weekbladen in verzamelmappen is hier ook bij.

    laat maar weten indien er interesse is van jou kant.

    Mvg.,

    Tom

    0497 20 91 63

  • melissa

    Hallo,

    Ik zag u advertentie,

    Mijn vraag is of u nog Suske Wiske stripboeken spaar?

    Ik beschik over de luxe boeken van suske en wiske.

    U kunt contact met mij opnemen. Als u intressen heeft.

    m-hunt25@hotmail.com

    mvg melissa

  • Mindy

    Hallo,

    Ik heb veel suske en wiske boeken en kuifje boeken te koop, als u geinteresseerd bent, graag spoedig reageren, dan kan ik u een lijst sturen

    Met vriendelijke groet,

    Mindy van den Broek