Gezocht suske en wiske verzameling

  • yvonne

    hallo,

    ik heb een stuk of 40 suske en wiske stripboeken.

    als je interesse hebt, kun je mij bellen

    tel^: 0610218775

    groet van Yvonne

  • astrid

    ik heb een oude in goede staat display van ong 1.80 te koop van scrip toria .nv

    leuk ding is enen kant suske en andere kant wis

    is te vinden op marktplaats heb hem er vanmiddag op gezet

    misschien heb je intresse

  • Ton Hensen

    Hoi Steven

    ik las op de stripboek start pagina dat jij een exel bestand hebt van de

    Suske en Wiske boeken met nr en edities

    zou ik daar een kopie van kunnen ontvangen

    aangezien ik bezig ben de verzameling aan teleggen.

  • Rick van den Broeke

    Ben je nog geïnteresseerd in Suskes en Wiskes?

    Een kennis van me heeft ruim 75 exemplaren van de jaren ‘70 en ’80.

    Graag verneem ik per email of je interesse hebt in aankoop.

    R.v.d.Broeke

    Alkmaar

  • Lucien Kooyman

    Beste Ronny,

    ik doe afstand van mijn gehele collectie. Ongeveer 275 stuks. Inclusief exclusieve exemplaren: de kaartendans nr 35 (rode kleur), reclame uitgaves, exclusieve uitgaves (goud, wit, blauw en groen), eerste drukken. Stickeralbums (2 compleet ), dunne reclameboeken, dialecten, kleine boekjes, 2 videobanden, en enkele LP's en 2 parodieen (de glunderende gluurder en de keizerkraker). Enkele zijn in gebruikte staat maar de meeste in goede staat.

    Als je interesse hebt moet je me maar mailen. Ik kan je foto's sturen!

    Groet Lucien

    drogemeel@home.nl

  • J. van Gentevoort

    Hoi Ronny,

    Heb een verzameling staan van ongeveer 200 ex. Suske en Wiske. Nummers van 67 tot 267, met hier en daar een enkele ontbrekende en een enkele dubbele. Verder nog wat speciale uitgaven en één illegale.

    Titels van de ongenummerde/speciale uitgaven:

    Witte zwanen Zwarte Zwanen ( Eerste druk, uitgegeven voor Albert Heijn bij 100-jarig bestaan)

    Fata Morgana ( Uitgegeven voor De Efteling bij 75-jarig bestaan)

    Het geheim van de Kalmthoutse heide ( Uitgegeven voor Presto Print) ( heb ik twee keer)

    De Lollige Lakens (Uitgegeven voor Ariël)

    Het Hondenparadijs ( Met raadsels en spelletjes) Raadsels en spelletjes zijn niet ingevuld.

    De Duistere Diamant ( Met raadsels en spelletjes) Raadsels en spelletjes zijn niet ingevuld.

    Walli de Walvis ( Met raadsels en spelletjes) Raadsels en spelletjes zijn niet ingevuld.

    De Parel in de Lotusbloem (Goudkleurige kaft)

    De Macabere Macralles

    De Bevende Berken

    De Gouden Bloem ( tweetalig nederlands/Engels)

    De Keizerkraker ( illegale versie van Willy Dondersteen

    Dubbelstrip: Het geheim van de Kalmthoutse Heide/de Lollige Lakens ( met raadsels en spelletjes)

    Dubbeldtrip: Sprookjesnacht aan Zee / De Witte Gems

    Dubbelstrip: Het verboden Volk / de Lollige Lakens

    Dubbelstrip: Het verloren Zwaard / Hippus het Zeeveulen

    Meeste boeken zien er netjes uit. Zou graag willen weten of je interesse hebt in de gehele collectie. Het gaat nogal ver om alle titels te gaan intikken, maar als je geïnteresseerd bent in bepaalde titels kan ik best kijken of deze er tussen zitten.

  • hans

    Beste Ronny,

    Ik ben in het bezit van de complete collectie met heel veel speciale uitgaven en eerste druk uitgaven.

    Sommige exemplaren zijn wel 300,= waard.

    De hele collectie is dus erg veel waard, wil je de prijs weten of is dit te hoog gegrepen?

    m.v.g Hans

  • bert van der Ven

    Hoi Ronny

    Ik heb erg veel suske en Wiske spullen want ik heb ze jaren lang verzameld.

    Ik heb o.a borden kopjes lepeltjes handdoeken broeken sigarenbandjes flippo's puzzles spellen breakkey's glazen , beeldjes , bordspellen boeken met kaft (lecturama 4 verhalen in 1) speldjes horloge dvd's videobanden cd's bandjes kwartetten enz enz.

    Als je geintresseerd bent laat me dan wat weten op mijn mail en/of nummer (0652394466) en ik kan eventueel wat foto's opsturen.

    Hoop de verzameling in een keer te kunnen verkopen voor een zeer nette prijs.

    Met vriendelijke groet

    Bert van der Ven

  • noeksa

    collectie suske en wiske schaakspel

    met doosjes voor de stukken

    plaat van glas stuken van tinnen

    nieuw prijs 395€

    zoveel hoef ik niet maar een goed bod en je mag hem hebben

  • Stephan Peeters

    Hallo Ronny!

    Heb 4 Suske en Wiske boeken gevonden tijdens het verhuizen. Nr 5 Prises Zagemeel uit 01-01-1982 NR 13 De Witte Uil uit 01-06-1983 NR 14 Bibbergoud uit 01-09-1983 en een verzamelaar Collctie Album met De Zeven Snaren,De Brullende Berg,De Circusbaron en De Gramme Huurling. De eerste 3 hebben wat beschadigingen maar het verzamelalbum is in goede doen. Mogen weg tegen een een goed bod!!

    Gr Stephan.

    PS Heb geen idee van een vraagprijs maar ga uit van een fair bod……