Strip tekenaar gezocht

  • Peter Linders

    GEZOCHT, striptekenaar of illustrator voor vormgeving productverwerkingshandleidingen. In de vorm van een stripverhaal.

    Graag reactie met voorbeeldwerk naar bijgaand mailadres.

  • Paul Stoel

    Hallo,

    Beetje laat, maar ik zie dat er nog niemand gereageerd heeft.

    Hebben jullie nog een striptekenaar nodig?

    Kijk even op mijn website voor voorbeelden en meer info www.stripstoel.nl

    Ik hoor graag van jullie

    Met vriendelijke groet,

    Paul Stoel

  • Jeroen Verhoeff

    Hallo.

    Zoeken jullie nog steeds een striptekenaar?

    Ik ben een professioneel kunstenaar/striptekenaar/schrijver die last heeft van de crisis!

    Ik heb jarenlang als illustrator en striptekenaar gewerkt.

    Enkele voorbeelden zijn te zien op: http://www.jeroenverhoeff.com/ander_werk.php

    Tel: 0104356134

    Vr. gr. Jeroen Verhoeff

  • Robert van den Top

    Hallo, mijn naam is Rob Top, en ben een rasechte striptekenaar. Als jullie nog ineresse hebben dan stuur ik graag wat werk op. Ik heb stage gelopen bij Maarten Toonder en al mijn hele leven creatief en verwoed tekenaar van strips voor illustraties voor allerlij uiteinden. Mijn stijl is heel vergelijkbaar met die van Uderzo. (Asterix).

    Met vriendelijke groet Robert Will van den Top.

  • Marsz

    Welk bijgaand mailadres?

  • kitty van den ende

    hallo robbert,

    we hebben nog steeds een tekening van je waarbij je johan met zn klokken getekend

    hebt we zouden zo graag wat van je ouders horen,

    zit je in nederland?

    gr johan en kitty van den ende

  • robbin

    hallo robert,

    Ik ben al enige tijd opzoek naar een goede tekenaar helaas zijn deze moeilijk te vinden.

    Ik zou graag een tekening willen van een duivel die een engel als marionet bespeeld de teken stijl

    zou ik graag in de trant van de strip spawn of of soortgelijk het verschil tussen goed en kwaad moet duidelijk zichtbaar zijn.

    de duivel moet er dan ook echt hels of angstaanjagend uit komen te zien en de engel de goedheid zelve.

    Gr Robbin

  • Kristof

    Hallo, kan iemand mij een contactadres van Rob Top (Robert Will van den Top) bezorgen?

    Ik heb een opdracht voor hem!

    Hij kan me contacteren op : kris770629@hotmail.com

  • Thomas Gijsbers

    Goedendag,

    Het is wel wat laat, maar je kunt mij mailen als je een striptekenaar nodig hebt! (:P)

  • Tim Huijsmans

    Hoi,

    Wij, Tim & Ivi Huijsmans, 14 & 12 jaar, hebben een kleine organisatie opgericht, genaamd RED DE AARDE. Met deze organisatie willen wij zorgen voor een beter milieu, het behoud van de natuur en de dieren. Wij hebben nu een stop de plofkip in supermarkten actie. www.stopdeplofkip.blogspot.com . Wij zouden graag een strip hebben van ongeveer 1 A4. Deze zou dan moeten gaan over de plofkip. Wij zouden het liefste dan tegen ruil voor de strip de strip aan onze nieuwsbriefklanten sturen en op onze twee websites zetten: www.stopdeplofkip.blogspot.com en reddeaarde.blogspot.com . Wij zouden dan van de striptekenaar een stukje onde allebij de link pagina's Willen zetten met een link naar de website. Onder de strip zelf een stukje willen plaatsen met een link en in de nieuwsbrief.

    Heeft u interesse?

    Alvast bedankt,

    Tim Huijsmans